streda, mája 02, 2007

Na hrade Súľov (40)


Na tento výlet som sa naozaj tešil. Mám pondelok voľno, vyberám sa na rýchlik do Považskej Bystrice (odchod z Piešťan 6:44)- meškal síce nejakých 10 minút, ale v Považskej som vystúpil tesne po ôsmej. Z Považskej som si to namieril po hlavnej smerom na Bytču , odbočka pred Bytčou, Jablonové, Súľov. Na Súľove som už bol, ale bolo to dávno, vedel som, že je to tam prudšie. Myslel som, že tam nikoho v pondelok nebude, bicykel niekde nechám a vybehnem na hrad. Z dediny som vyšiel v pohode až po prameň pod hradom. No, kedže Poliaci mali nejaké voľno, bolo tam ako na Václaváku. Takže bicykel na plece a hore. Keby ste videli nejakého debila vynášať na hrad Súľov bicykel tak to bolo jednak preto, lebo som ho nemal kde nechať a okrem toho keď zdolať hrad, tak zdolať (myslí sa tým prejsť celú aspoň jednu cestu z domu až na príslušný hrad). Domov ma čakala celkom pokojná cesta na trase Bytča, Považská Bystrica, Púchov, Trenčín, Nové Mesto n.V. ,Vrbové.
Na druhý deň sa prejavili následky výstupu, ale všetko trvá iba tri dni.
Tento výstup bolo jubilejný 40 - takže nič sa nedeje.






Žiadne komentáre: