nedeľa, augusta 29, 2010

Kellys Dubnický maratón 2010



foto:  zabiak momo, MRK, mathOs, Stanley Hladký, Konnky, Žihadlo, Marek Holý
 Pekne to popísal obor z MTBiker fóra:
Ja som vravel vcera ze to bude ovela, ovela horsie ako vlanajsi Sulov. Takze tu mame novy etalon blatoveho martyria Inac prvych 30 ci 35km to bolo v pohode, aj na Baske sa celkom dobre slo, uzival som si, myslim ze kazdy kto vladal a nesklamala ho technika. Ale potom co nasledovalo nemalo s bicyklovanim vela spolocneho. Vyraz na tvari prechadzal s vyteseneho usmevu postupne do zamrznuteho usklabku-co tu ja robim? Blato, blato a zas len blato, pardon-plastelina. Nemohol som sa ani z bidonu napit, lebo som ho mal obaleny blatom. Este stastie ze som si viezol teply caj v batohu, ktorym som si zohrieval ladove drinky na obcerstvovackach, ktore boli vyborne zasobene. Najlepsie boli tie kolaciky.
Zobral som si aj domov do sacku, sice mierne pomiesane s blatom, ale co narobim inac sa nedalo. Nechapem vsetkych co si vysli obleceni len tak nalahko, ved vam musela byt ukrutna kosa. Na kopcoch dazt a vietor, hmla a do toho zjazdy, moje nervy. Ja som mal na sebe 5 vrstiev a bolo mi tak akurat. Skoda ze nikto nefotil v lese v tych vyslapoch kedy sa na bike nabalilo 3-4kg blata a hybaj tlacit hore kopcom, ktory nebol normalne peso vysliapatelny nie to este tlacit bike s takmer sa netociacimi sa kolesami. V niektorych usekoch som zo zufalstva bike len vlacil za rajdy sikmo po zemi, alebo som mal nadvihnute predne koleso a zadne sa len tak smykalo ako ho napadlo. Pripadne som prevadzal boj o kazdy centimeter, kedze sa mi topanky smykali ako na lade, musel som posunut o pol metra bike hore, zabrzdit-drapak na gumach drzal v tom blate aspon nejak, a za bike som sa pritiahol hore, a takto priskokmi plazenim vpred som sa nakoniec vystveral hore. Fajn zabavka Ha ha a zjazdy ci rovinky ani nespominam, zda sa mi, ze 2/3 trate som presiel s bajkom postavenym sriegom, kedze ma neustale predbiehalo zadne koleso (zadna guma NobbyNIc s vyskou dezenu 1mm neviem ci mi to stazila, ale vsetci lietali po trati sem a tam ako handry, tak neviem.):lol: Inac cele to bolo dobre na to, ze som si vyvinul celkom dobru techniku na zjazdovanie v takomto plastelinovom blate. Zide sa to. Zaujamave je, ze technika slapala ako hodinky. Prevodnik sustavne obaleny kilovou gucou blata, kazda brzda guca blata, koliecka na saltri sa zdali ze nie su z plastu ale z hliny a na pastorku som si len domyslal nejake zuby, ale Shimano suciastky odviedli perfektnu pracu. Predna vidla dalsia guca a kilo blata a z toho trciace listie a rozne konariky ako ikebana vyrabajuc mi z bajku rapkac. Klasika som dal za necelych 7 hodin, co bolo o 1,5hod dlhsie ako vlani a to som uz vtedy hikal ze to bolo najdlhsie co som siel kedy na preteku. Dnes to bola v podstate turistika, priemer 10km/h Myslim ze kazdemu rozumnemu cloveku taketo nieco staci raz. Takze ponaucenie do buducna - Dubnicak obist zdaleka ak predtym vydatne zaprsi
Organizacia ako vzdy na vysokej urovni. Fantasticky gulas, najlepsi zo vsetkych gulasov co varia na pretekoch.
Akurat ma zamrzelo ze moderator sa nevenoval pretekarom prichadzajucim do ciela. V cesku co som bol v Chribach som bol 40ty odzadu a hlasili ma, vo Visegrade dvesto neviem kolky som bol a hlasili meno, krajinu, mesto. Neviem preco u nas to nie je dobrym zvykom. Cloveka to trosku potesi, hlavne dnes by sa to dost hodilo ked kazdy kto dosiel do ciela bol vytazom, nad sebou nad prirodou.



Ja som došiel aj Adam došiel - Výsledky






Cyklistická trasa 676867 - powered by Bikemap 

Žiadne komentáre: